Odpowiedzi

2010-02-11T16:13:43+01:00
36-100%
x-25%
x=36*25/100
x=9
1 5 1
2010-02-11T16:14:31+01:00
36 : 100 =0,36= 1%

0,36 * 25 = 9

Odp 9 uczniów jest bdb
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Roma
  • Community Manager
2010-02-11T16:14:55+01:00
W klasie szóstej 36 uczniów. 25% uczniów to uczniowie bardzo dobrzy. Ilu uczniów bardzo dobrych jest w tej klasie??
x - ilość uczniów bardzo dobrych
x = 25% * 36 = 0,25 * 36 = 9
Odp. W klasie szóstej jest 9 uczniów bardzo dobrych.
1 5 1