Odpowiedzi

2010-02-11T16:17:43+01:00
Tobie, Ty, Ci, Ciebie, Twój, Twój (jeśli ardesat to jedna osoba)
Wasz, Waszych, Wy (jeśli adresatem jest kilka osób)
15 4 15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T16:17:46+01:00
Ciebie;Ci;Tobie;Ty;Cię;Twój;Pan;Pani
Mam nadzieję, że pomogłam.....................
Pozdrawiam......;)
8 3 8
2010-02-11T16:18:45+01:00
Ty, Ciebie, Tobie, Ci, Wam, Szanowny/Szanowna Pan/Pani.
8 4 8