Odpowiedzi

2010-02-11T16:23:27+01:00
Rycerze są wśród nas, ponieważ każdy kto walczy o swoje lub czyjes dobro jest poniekąd rycerzem ;)
4 1 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T16:24:59+01:00
Według mnie kultura rycerska wyginęła. Jednak zdarzają się wyjątki. Takich mężczyzn obecnie nazywamy dżentelmenami. Mimo, iż ci mężczyźni nie walczą o swoje kobiety to często ich kultura świadczy o ich rycerskości.
:P Myślę, że podzielasz moje zdanie :)
4 5 4