Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T16:25:31+01:00
Chcę żyć i żyć będę
Chcę kochać i kochać będę
Chcę śmiać się i śmiać się będę
Chcę ciebie i ciebie zdobędę!


Kocham twoje ładne oczy
Kocham kolor twych warkoczy
Kocham twoją rączkę białą
Ciebie, miła, kocham całą!


Kocham, kocham ja szalenie!
Kochać, kochać to marzenie.
Kochaj, kochaj Ty mnie też!
Ja Cię kocham, przecież wiesz!
2010-02-11T16:25:40+01:00
Jak chcesz śmieszne ,to proszę..

Na górze róże, na dole trupy,
A my się kochamy, jak:
Wołowe d**y :P:P:P
2010-02-11T16:27:11+01:00
Gdy widzę Ciebie no i ten blask
Uśmiecham się love mówi czas.
_______________________________
Twoje oczy są tak piękne
gdy je widze mówię jak mi pięknie
___________________________________
Kocham ciebie tak
Tak jak wolnośc kocha ptak