Odpowiedzi

2010-02-11T16:28:43+01:00
Integracja - to zdolność współdziałania i współistnienia w grupie pojedynczej jednostki.

Nie umiem tak bardzo encyklopedycznie, ale możesz rozwinąć moją myśl.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T16:34:19+01:00
Integracja- łączenie się pojedynczych ludzi (zwykle powiązanych w jakiś sposób ze sobą) w grupy, lub grup w większe grupy w różnych celach, np.: integracja klasowa, lub integracja niepełnosprawnych. Termin ten używany jest w takich dziedzinach, jak np.: ekonomia, socjologia, informatyka i psychologia.