Odpowiedzi

2010-02-11T16:37:45+01:00
Zad.1
a) 60zł
b) 16,9 m
c) 178,2 cm
d)0,128 km
e) 12,4 g
f) 0,48t

zad.2
a) 0,5 ; 1 ; 0,25 ; 8
b) 0,3 ; 6 ; 2,2 ; 48
c) 20 ; 24 ; 16 ; 60

Najlepsza Odpowiedź!
  • Kks7
  • Początkujący
2010-02-11T16:38:57+01:00
1.
40% z 150zł= 60zł
130% z 13 Kg= 16,9kg
8,1 z 22m= 1,78m
4 (promile) z 32km = 1,28km
62(promile)z 200g= 1,24g
0,06(promile ) z 8000t= 0,48t
2.
5% - 10 = 0,5
5% - 20 = 1
5% - 5 = 0,25
5% - 160 = 8
2% - 15 = 0,3
2% - 300 = 6
2% - 110 =2,2
2% - 2400 =48
40 % - 50 = 20
40 % - 60 = 24
40 % - 40 = 16
40 % - 150 = 60
2010-02-11T16:41:52+01:00
Zad.1
150zł*40%=60zł
13kg*130%=16,9kg
22m*8,1=178,2
32km*4promile=0,128km=128m
200g*62promile=12,4g
8000t*0,06promila=0,48t=480kg
Zad.2
10*5%=0,5
20*5%=1
5*5%=0,25
160*5%=8

15*2%=0,3
300*2%=6
110*2%=2,2
2400*2%=48

50*40%=20
60*40%=24
40*40%=16
150*40%=60
1 5 1