Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T16:30:28+01:00
Biologia - biology
chemia - chemistry
fizyka - physics
geografia - geography
physical education - wychowanie fizyczne
religious education - religia
historia - history
informatyka - computer science
plastyka - art
język angielski - English
język francuski - French
język niemiecki - German
język polski - Polish
język rosyjski - Russian
muzyka - music
matematyka - mathematics, math
wiedza o społeczeństwie - social studies
14 4 14
2010-02-11T16:31:13+01:00
Słówko angielskie polski odpowiednik
art plastyka
business studies przedsiębiorczość
information technology informatyka
compulsory obowiązkowy
curriculum program nauczania
extra-curricular activities zajęcia pozalekcyjne
foreign languages języki obce
geography geografia
humanities przedmioty humanistyczne
history historia
maths matematyka
music muzyka
optional do wyboru
physical education(P.E.) wychowanie fizyczne
religious education religia
natural sciences przedmioty przyrodnicze
biology biologia
chemistry chemia
physics fizyka



licze na naj ☺
4 4 4