Zad.1 Obwód działki w kształcie kwadratu jest równy 108 m. Bok działki ma:
A) 54 dm B) 22 dm C) 27 m D) 540 dm.

zad.2 Narysuj pięciokąt wypukły i pięciokąt wklęsły. Zmierz długość ich boków. Oblicz obwody narysowanych figur.

Proszę do zad 1 obliczenia a do zad.2 załącznik z tym kwadratem i obliczeniami.
pilne!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T12:58:57+01:00
Zad 1
a) 108m:4 =27m
odpowiedz c
5 4 5
2010-02-12T15:49:09+01:00
Zadanie 1
108m:4= 27m
odp. to jest odpowiedź c)
pozdrawiam:))
3 4 3