Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T16:42:56+01:00
Wie - <narysuj kawałek osi i zaznacz wiek i daj strzałeczkę, obok napisz "k" i przekreśl>
lka- <napisz "la" i przekreśl a obok narysuj lalkę>
noc - <narysuj gwiazdki i ksężyc>

37 4 37
  • Użytkownik Zadane
2010-02-11T18:25:43+01:00
<(tu będą pisane przedmioty,ludzie których masz narysować...>

wielka+ <noc(narysuj ciemność)>

<narysuj długopis> skreślenie ,,długo" (zostaje pis) + anka
7 4 7