Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T16:38:34+01:00
A) 0,1x+o,2= -0,3
b) 0,25x+0,4=0,35
c) 1-0,2x+ -0,3x
d) 0,01x-1=0,1x-0,1

a.
0,1x=-0,3-0,2
0,1x=-0,5
x= -0,5:0,1
x=-5
b.
0,25x=0,35-0,4
0,25x=-0,05
x=-0,2
c.
tu jest chyba błąd ; /
d.
0,01x-0,1x=-0,1+1
-0,09x=0,9
x=-0,1
15 4 15
2010-02-11T16:38:34+01:00
A)
0,1x+0,2 = -0,3
0,1x = -0,3-0,2
0,1x = -0,5 |*10
x = -5
4 1 4
2010-02-11T16:40:42+01:00
A) x=5
b) x=- 1/5
c) x= -10
d) x= -10
3 1 3