Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T16:38:44+01:00
Oczywiście ze tak poniewaz dorosli z natury nie maja zbyt duzej wyobrazni a dzeci moga pomoc ja poszerzyc
2010-02-11T16:39:51+01:00
Tak , owszem w szczególności to rodzice pomagaja swojim dzieciom.W wielu sprawach życiowych małe dzieci uczą się wszystkiego od początku - to rodzice uczą swoje pociech jak zawiązywac buty , czesać się , ubierać .