Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T16:44:28+01:00
To bardzo proste...nalezy nauczyc sie tolerancji tak slabej szczegolnie w Polsce... dlaczego inny znacvzy gorszy? dlaczego grubszy brzydszy nizszy mniej wyksztalcony musi byc odpychany dyskryminowany?
Nauczyc sie widziec w ludziach tez dobre strony bo kazdy je ma... kazdy tez ma prawo byc jaki chce ubierac sie jak chce...robic co chce ( dopoki nie wkracza to w nasza sfere i nas nie krzywdzi). Nie uwazajmy sie za lepszych od innych....w kazdym dniu w kazdym czlowieku odnajdujmy dobro. Cieszmy sie kazdym dniem... usmeichajmy sie do innych..to takie proste... moze byloby lepiej?
  • Użytkownik Zadane
2010-02-11T16:45:02+01:00
Jeden czlowiek sam nic nie może zdziałać aby zapanował pokój.Aby tak się stało musi tego chcieć większa licza ludzi.Być życzliwym i kochać bliżnich oraz pomagać im.
1 1 1
2010-02-11T18:33:16+01:00
Aby na świecie zapanował pokój ludzie muszą być dla siebie milsi, nie kłócić się. Starać się być lepszym człowiekiem. Robić wszystko by znaleźć przyjaciół, lub pogodzić się z dawnymi. Nie czepiać się różnych osób np. sąsiadów o jakieś błahe powody.
2 2 2