Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-11T18:56:40+02:00
A) 1,245+¾ =
=1,245+0,75=
=1,995
b) 4,35 - 3/200=
=4,35-0,015=
=4,335
c) 7/8 - 0,78 =
=0,875-0,78=
=0,095
d) 5,4-5/4=
=5,4-1,25=
=4,15
e) 1 2/5-0,85+3 7/20=
=1,4-0,85+7,35=
=0,55+7,35=7,9
f) 3 3/25-( 0,8-1/4)=
=3,12-(0,8-0,25)=
=3,12-0,55=
=2,57
5 4 5
2009-10-11T19:12:26+02:00
A) 1,245+¾ =1,245 + ¾ * 25=1,245 + 0,75 = 1,995
b) 4,35 - 3/200=4,35 - 3/200 * 5 = 4,35 - 0,015= 4,335
c) 7/8 - 0,78 = 7/8 * 125 - 0,78 = 0,875 - 0,78 = 0,095
d) 5,4-5/4=5,4 - 5/4*25 = 5,4 - 1,25 = 4,15
e) 1 2/5-0,85+3 7/20= 7/5*2 - 0,85 + 67/20*5 = 1,4 - 0,85 + 3,35 = 3,9
f) 3 3/25-( 0,8-1/4)=78/25*4 - (0,8-1/4*25)= 3,12 - 0,55 = 2,57
3 3 3
2009-10-11T19:26:28+02:00
A) 1,245+¾ =1,245+0,750=1,995
b) 4,35 - 3/200=870/200 -3/200=867/200
c) 7/8 - 0,78 =0,875-,078=0,095
d) 5,4-5/4=5,4-1,25=4,15
e) 1 2/5-0,85+3 7/20=1,4-0,85+3,35=3,9
f) 3 3/25-( 0,8-1/4)=3,12-0,55=2,57
2 3 2