Odpowiedzi

2010-02-11T16:58:24+01:00
A)3a+1¾=2¹/₅
3a=-7/4+11/5
3a=-35/20+44/20
3a=9/20I:3
a=9/20*1/3
a=3/20

b)1⅔-5c=1¼
-5c=-5/3+5/4
-5c=-20/12+15/12
-5c=-5/12I:(-5)
c=-5/12*-1/5
c=1/12

c)½p:1¾=8
½p:7/4=8
½p*4/7=8
2/7p=8I:2/7
p=8/1*7/2
p=28
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T23:07:12+01:00
A)
3a+1³/₄ = 2¹/₅
3a=2,2-1,75
3a=0,45
x=0,15

b)
1²/₃ - 5c= 1¹/₄
-5c=5/4+5/3
-5c=35/12
c=-7/12

c)
1/2 p : 1³/₄ = 8
0,5p=8*1,75
0,5p=14
p=28