Odpowiedzi

2010-02-11T18:28:11+01:00
Dzięki programom graficznym możemy edytować fotografię, lecz taka zmiana osłabia jakość zdjęcia.
2010-02-11T21:39:04+01:00
Programem graficznym ,możemy edytować tekst xd
taka zmiana osłabia jakość zdjecia ..
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T22:30:44+01:00
Programem graficznym możemy edytować zdjęcia ale każda edycja osłabia jakość zdjęcia. Możemy zrobić jedną kopie z której będziemy edytować zdjęcia aż owe nam się spodoba,można również nie zapisywać zmian wtedy jakość nie ulegnie pogorszeniu.