Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-11T18:16:38+01:00
W kościele spotykamy się z Bogiem. To właśnie Kościół nam umożliwia.

Bóg (kościół)- z Bogiem spotykamy się właśnie w nim.

Nasza modlitwa to rozmowa.




2010-02-11T19:11:53+01:00
Rozmowa z panem bogiem,czyli modlitwa
przyjmowanie go do serca czyli komunia ś.
1 5 1
2010-02-11T22:33:18+01:00
Przychodząc do kościoła spotykamy się z Bogiem i rozmawiamy z Nim. Kościół jest jak Bóg. Kościół to dom wiary.
1 4 1