Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-11T18:12:59+01:00
Widoczny na wiosne na drzewie pąk
ogólnie w liczbie pojedyńczej jabłko. grusza, śłiwka to
2010-02-11T18:13:05+01:00
Wyrasta z niego wiosną kwiat?-PĄK
Uwielbiane przez dzieci i dorosłych słodycze z witaminami?-OWOCE
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T18:15:22+01:00
1. zawiązek przyszłorocznego pedu
2. zawiera w srodku nasiono, jadalna czesc drzewa