Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-11T18:15:12+01:00
X=√10²+7,5²=10+562,5=572,5
x=√(34m)²-(20m)²=34-400=-366
x=√(4m)²-(1,2m)²=4-2,4=1,6 chyba ze całe wyrażeni jest po pierwiastkeim to

x=√10²+7,5²=10+7,5=17,5
x=√(34m)²-(20m)²=34-20=14
x=√(4m)²-(1,2m)²=4-1,2=2,8
2 5 2
2010-02-11T18:19:05+01:00
1 przykład
x=√100+56,25=10+56,25=-66,25
2 przykład
x=√1156m²-400m²=34m²-400m²=-366m²
3 przykład
x=√16m²-1,44m²=4m²-1,44m²=2,56m²
1 5 1