Odpowiedzi

2010-02-11T18:15:46+01:00
2010-02-11T18:18:05+01:00
Internet jest w nie których sprawach bardzo pozyteczny:
Znajdziemy w nim ciekawe informacje , nauczymy sie nowych rzeczy. Ale iczasamyintertet staję bardzo groźny. Możęmytam poznać oszustów, osoby które nie podaja sie za siebie lub wziąść udziałw hazardowej grze internetowej.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T18:18:50+01:00
Internet:
o Dostarcza informacji
o Poszerza znajomości
o Umożliwia rozrywkę
o Można dzięki niemu posłuchać muzyki i oglądać filmy
o Umożliwia bezpłatny kontakt
Ale jest tez naszym wrogiem:

o Można zarazić komputer wirusem,
o Można natrafić strony o treści erotycznej,
o Przy nadmiernym korzystaniu, może wpływać na zdrowie

Sądze ze Internet jest przyjacielem, pod warunkiem, że się z niego mądrze korzysta!

1 5 1