Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-11T19:17:42+02:00
Ag-
Srebro jest bardzo ciągliwym i kowalnym (nieco twardszym od złota), jednowartościowym metalem 11 grupy

złoto-Niekiedy tworzy grudki a także sporej wielkości bryły – samorodki,Złoto wykazuje również właściwości antybakteryjne. W medycynie domowej używa się go do leczenia jęczmieni, które pociera się złotą obrączką lub pierścionkiem.
wspolne:
to i to to metale
wykorzystywane do robienie biżuterii
Rózne:różne- złoto jest giętkie srebro nie
6 4 6
2009-10-11T19:21:09+02:00
Wspólne: słabo się utleniają, są metalami szlachetnymi.
różne: gęstość, kolor.
6 4 6
2009-10-11T19:24:12+02:00
Złoto - występuje w skorupie ziemskiej,antybakteryjne


srebro - występuje w stanie wolnym,właściwości bakteriobójcze

wspólne - połysk, dobrze przewodzą ciepło i elektryczność
7 3 7