Odpowiedzi

2010-02-11T18:21:30+01:00
Drzewo zrzucające igły na zimę-modrzew
częśc podziemna rosliny-korzen
2010-02-11T18:24:32+01:00
Chodzi ci o pytania?




Drzewo iglaste,które zrzuca igły na zimę?-modrzew

Część rośliny,która utrzymuje ją przy podłożu i dostarcza jej sole mineralne i wodę.-korzeń
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T23:00:12+01:00
Jak sie nazywaja liście modrzewia
kolor kory modrzewia
jak się nazywa strefa, w której nastepuje dzielenie komórek
strefa która ma włośnika
ochrania stożek korzenia
stożek wzrostu korzenia to tkanka...