Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T18:27:29+01:00
Co to jest miłość powiedz mi? Czy ma jakaś postać? Czy jest blisko mnie? Czy siedzi gdzieś w kącie i czeka? Na co zapytasz...? Na to by przyjąć ją do swego serca i nigdy nie wypuszczać. Bo gdy odejdzie nie będzie radości,a smutek zagości w mym sercu...

Autor: Zrudziala
2010-02-11T18:30:32+01:00
Dzień świętego Walentego
To dzień dobry dla każdego!
W tym dniu wszyscy to wyznają,
Że chcą kochać i kochają!
...................................
W dniu świętego Walentego
Życzę Ci byś miała tego
Kto Ci taką kartkę wyśle
I cieplutko Cię uściśnie
Aby zawsze kochał Ciebie
I by było wam jak w niebie
...................................
Każdy gwiazdkę ma na niebie.
Dla każdego gwiazdka lśni.
Ja wybrałam właśnie Ciebie,
moją gwiazdką jesteś ty!
....................................

Może któryś ci się spodoba ;)