Odpowiedzi

2010-02-11T18:28:14+01:00
Hej. ja podam ci argumenty.
1. nauka = dobre oceny, dobra srednia, nagrody itp.
2. kto sie dobrze uczy w przyszłości ma zwykle dobrze platną prace
3.róznego rodzaju stypendia na studia za dobre wyniki w nauce
4. wieksze szanse na dostanie sie na studia
5. duma rodziny z tak dobrych wyników
itd.itp. mam nadzieje ze argumenty się przydadzą. do przemówienia trzeba dużo przemyślec zeby bylo 'fajnie' ułozone i to zalezy tez w jakich okolicznosciach bedzie wyglaszane...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T18:33:59+01:00
Drodzy koledzy i koleżanki! Apeluję do was, abyście poważnie traktowali naukę, ponieważ gdy będziecie się teraz systematycznie uczyć, dobrze pójdzie wam w życiu w następnych latach. Gdy nie będziecie się uczyć, możecie nie znaleźć pracy, z której moglibyście utrzymać swoje rodziny. Czy naprawdę tego chcecie? Chyba nie. Dla tego uczcie się w młodych latach, żeby później radzić sobie w dalszym życiu także zawodowym. Uczcie się systematycznie i zdobywajcie dobre oceny, a w dalszych latach będziecie z siebie dumni, nie tylko wy ale także wasze rodziny. Ja poważnie traktuje naukę i jestem z siebie zadowolony, wy też będziecie. Życzę powodzenia w nauce. Dziekuję za uwagę! Koniec przemówienia. Dowidzenia!