Odpowiedzi

2010-02-11T18:27:20+01:00
Pokroić banany i polać stopioną czekoladą .
położyć to na biszkopt .
potem pokroić jabłka i gruszki.
ulożyć na czekoladzie .
i smacznego .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T18:33:52+01:00
Składniki:
4 jabłka,3 banany,6 mandarynek,bita śmietana,wiórki czekolady,kiwi

Sposób Przygotowania:
4 jabłka pokroić w kostek, a banany w plasterki.Następnie obrać 6 mandarynek
i rozdzielić oddzielić od siebie.Do miski włożyć pokrojone banany, jabłka,mandarynki.Później delikatnie wymieszać.Na końcu ,polej bitom śmietanom
i posyp wiórkami kokosowymi.Do ozdoby można użyć kiwi.

Smacznego!!!!!!!!!!!!