Odpowiedzi

2010-02-11T18:28:10+01:00
Motywy biblijne i mitologiczne są uniwersalne, ponieważ już nikt ich nie powtórzy a niektórych nawet nikt nie jest w stanie powtórzyć, np. nikt juz nie zabije minotaura.
4 3 4
2010-02-11T18:29:18+01:00
Ponieważ ich uniwersalizm polega na tym, że są zawsze 'aktualne', mimo iż dzieła te stworzono bardzo dawno temu to nie są przestarzałe, są zawsze świeże.
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T18:29:51+01:00
Motywy biblijne i mitologiczne są uniwersalne, ponieważ zawierają w sobie wzory postępowania,które przetrwały przez wszystkie pokolenia do czasów współczesnych.Przykładem uniwersalnego motywu jest postawa Hioba z "Księgi Hioba" czyli człowieka który choć niczym nie zawinił cierpiał w imię wyższego dobra.
4 3 4