Odpowiedzi

2010-02-11T18:27:37+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T18:31:44+01:00
Był czas, kiedy istnieli już bogowie , a nie było jeszcze istot smirtelnych. Gdy potem nadeszła określona pora na powołanie do zycia istot śmiertlenych, ukształtowali je bogowie we wnętrzu Ziemi z ziemi, ognia i mieszaniny ziemi z ogniem.

P.S. Wzięłam ten fragment z czytanki pt:Narodziny Cywilizacji i nie wiem czy to jest dobrze.
1 1 1