Odpowiedzi

  • kzd
  • Początkujący
2010-02-11T18:36:11+01:00
Jahshaka jest darmowym programem do edycji video, oferującym użytkownikom możliwość dodawania profesjonalnych efektów 3D, animacji, a także efektów przejścia. Program ten może być trudny w obsłudze dla początkujących użytkowników, jednak na stronie producenta możemy znaleźć podręcznik użytkownika.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T19:06:05+01:00
Sony Vegas,Virtual Dub,Camtasia Studio.