Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T18:31:27+01:00
X+(x+2)+(x+2+5)=15l
x+x+x+2+2+5=15l

3x+9=15
3x=15-9
3x=6 /3

x=2 - pierwszy słój
2+2=4- drogi słój
4+5=9 - trzeci słój

spr.2+4+9= 15

Odp: W pierwszym słoju są 2l miodu, w drugim 4l, a w trzecim 9l.

Pozdrawiam ;)
1 5 1
2010-02-11T18:32:24+01:00
Pierwszy słój - x
Drugi słój - x+2
Trzeci słój - x+2+5

x+x+2+x+2+5=15
3x+9=15 |-9
3x=6 |/3
x=2

Pierwszy słój - 2
Drugi słój - 2+2=4
Trzeci słój - 2+2+5=9
1 5 1
2010-02-11T20:55:15+01:00
I słój-x= 2
II-słój-x+2=4
IIIsłój-x+5+2= 9
3x+9=15/-9
3x=6//3
x=2

1 5 1