Odpowiedzi

2009-10-11T19:09:50+02:00
Wspólne: słabo się utleniają, są metalami szlachetnymi.
różne: gęstość, kolor.
6 3 6
2009-10-11T19:13:11+02:00
Wspólne:
-metale
-11 grupa w ukł.okresowym
Różnice:
-inna ilość powłok(srebro-5,złoto-6)
-inna elektroujemność(srebro-1,9 złoto-2,4)
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-11T19:17:49+02:00
Właściwości wspólne:
-Są odporne na działanie większości reaktywnych związków chemicznych.
-Można je roztworzyć jedynie przy pomocy bardzo stężonych roztworów kwasów tlenowych.

Właściwości różnice:
-temperatura topnienia
-gęstość
3 4 3