Odpowiedzi

2010-02-11T18:33:46+01:00
Prądy zimne - niosą zimne powietrze nad obszar kraju ,
prądy ciepłe - niosą ciepłe powietrze nas obszar kraju
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T18:59:16+01:00
Prądy morskie to po prostu ruchy wody. Ciepłe prądy niosą ciepłą wodę (co ma swój wpływ na klimat: ociepla go i zwiększa ilość opadów, tak wpływa np. prąd północnoatlantycki na Skandynawię). Zimne prądy niosą zimną wodę (osuszają ląd - przkładem czego jest choćby nawet pustynia Namib, czy Atacama...) ;)
1 5 1