Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T18:38:58+01:00
Mucha - owad
Węgorz - ryba
Rak - skorupiak
Żaba - płaz
Pająk - pajęczak
Żółw - gad
Tasiemiec - płaziniec
Jaskółka - ptak
Ślimak - mięczak (chociaż ostatnio UE twierdzi że ryba :])
Krokodyl - gad
Krowa - ssak
nie jestem pewien czy o to chodzi
2 3 2
2010-02-11T20:03:38+01:00
WĘGORZ - ryba
RAK - skorypiak
ŻABA - płaz
PAJĄK - pajęczak
ŻÓŁW - gad
TASIEMIEC – tasiemiec
JASKÓLKA - ptak
ŚŁIMAK - mięczak
KROKODYL - gad
KROWA- ssak
KOMAR - owad
ROPUCHA - płaz
SOWA - ptak

2 2 2
2010-02-11T22:57:50+01:00
MUCHA owad
WĘGORZ ryba
RAK stawonog
ŻABA płaz
PAJĄK pajęczak
ŻÓŁW gad
TASIEMIEC płaziniec
JASKÓLKA ptak
ŚŁIMAK mięczak
KROKODYL gad
KROWA ssak
KOMAR owad
ROPUCHA gad
SOWA plat
1 5 1