Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T18:37:48+01:00
V=a*b*c
V=7cm*8cm*4cm=224cm sześcienne
V=8dm*5dm*8dm=320cm sześciennych
V=20cm*16cm*10cm=3200cm sześciennych

sześcienne to takie 3 na górze ale to chyba wiesz xd
2010-02-11T18:38:32+01:00
A)
7cm=a
8cm=b
4cm=h
V=Pp*h
Pp=a*b
Pp=7cm*8cm=56cm(kwadrarowych)
56cm*4cm=224cm(szescienych)
2010-02-11T18:39:14+01:00
To tak przy obliczaniu objetości musiszpomnożyć wysokość szerokość i długość a więc:
7cmx8cmx4cm= 224cm ³
8dmx5dmx8dm=320dm³
20cmx16cmx10cm=3200cm³