Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T18:42:33+01:00
MORSZCZYN,-glony-->brunatnice
SOSNA,-nagonasienne/nagozalążkowe
TULIPAN,-okrytonasienne/okrytozalążkowe
JABŁOŃ,-okrytonasienne/okrytozalążkowe
MECH PŁONNIK-zarodnikowe-->mszaki

czy o takie przynalezności chodziło? mam nadzieje ze tak ;) a jesli nie to przepraszam... =)
2010-02-11T23:01:24+01:00
MORSZCZYN glon
SOSNA nagonasienna
TULIPAN roslina cebulkowata, okrytozalążkowa
JABŁOŃ okrytonasienne drzewo wieloletnie
MECH PŁONNIK mszak