Odpowiedzi

2010-02-11T18:43:57+01:00
Inne narzady rozrodcze
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T18:44:29+01:00
Człowieka ze świata przyrody wyróżnia przede wszystkim to, że ma wolna wolę i może czcic Boga. Ma swoją świadomość i rozum dzięki czemu rozróżnia dobro od zła i może opierać się pokusom.
Ze względu na budowę:
-wykształcone kończyny[np. kciuk(posiadymy go my i małpy)]
-pionowa postawa ciała
-duża wysklepiona stopa
- chód dwunożny
-duże zdolności manipulacyjne ręki

Cechy psychiczne:
-świadomość
-mowa
-zdolność apstrakcyjnego myślenia

Man nadzieję że pomogłem:D
Pozdrawiam[staszek026]

Liczę na najlepszą odpowiedź za udzielenie w krótkim czasie('_')
2 5 2
2010-02-11T19:00:19+01:00
1- wolna wola
2- nieśmiertelna duszA
1 1 1