Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T18:41:04+01:00
Różnica jest taka, że naturalna klasyfikacja jest to uporządkowanie organizmów ze względu na pochodzenie, natomiast sztuczna to uporządkowanie organizmów ze względu na ich wygląd zewnętrzny.


Proszę bardzooo:))
10 4 10
2010-02-11T19:26:06+01:00
Klasyfikacja-uporządkowanie organizmów ze względu na pochodzenie
sztuczna-uporządkowanie organizmów ze względu na ich wygląd zewnętrzny.
5 1 5