Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T11:00:04+01:00
I x
II x
III x
IV x+3
V x+4
VI x-5

obwód - suma długości wszystkich boków

obw = x+x+x+x+3+x+4+x-5 = 6x+7-5 = 6x+2
3 3 3
2010-02-15T11:12:06+01:00
X
II x
III x
IV x+3
V x+4
VI x-5

obw = x+x+x+x+3+x+4+x-5 = 6x+7-5 = 6x+2

odp. obwód sześciokąta wynosi 6+2


chyba
2010-02-15T14:22:10+01:00
Mamy 6 boków
Mają one następujące długości:
pierwszy - x
drugi - x
czwarty - x+3
piąty - x+4
szósty - x+5

Obwód = pierwszy+drugi+trzeci+czwarty+piąty+szósty (bok)
Obw = 3x+x+3+x+4+x+5
Obw = 6x+12 (cm)