Zad.1
Uzupełnij zdania odpowiednimi ułamkami dziesiętnymi - tak, jak we wzorze.
W wykropkowane miejsca wpisz ułamek dziesiętny.


WZÓR: Adam zapisał 59 kartek w zeszycie 96-kartkowym, czyli około 0,6 zeszytu.

a) Remont mieszkania kosztował 5480 zł, z czego 550zł, czyli około..............
wszystkich kosztów, zapłacono za naprawę instalacji elektrycznej.

b) Sprawdzian trwał 16 minut, czyli około ............... 45-minutowej lekcji.

c) Zakupy Radka kosztowały 38,40 zł, czyli około .............. z 50 zł, które miał w portfelu.

d) Zakwitło już 350 sadzonek, czyli około.................. z 900, które zakupiono.

e) Trasa krajoznawczej wycieczki rowerowej, biegnąca m.in. 20-kilometrową leśną drogą, ma łączną długość 38 km. Zatem droga prze las stanowi około................ całej trasy.

2

Odpowiedzi

2009-10-11T19:14:59+02:00
A] około 10
b] 3,5
c] 0,8
d] 0,4
e] 0,5
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-11T22:02:59+02:00
A) 0,1
b) 0,36
c) 1,39
d) 2,57
e) 0,53
3 3 3