Siemka mam opisac tasznika pospolitego mam taka tabele i mam wpisac informacje oto ona :

Kształt liści :
Brzegi liści :
Barwa liści :
Długość liści :
Szerokość liści :
Barwa kwiatów :
Wielkość kwiatów :
Liczba kwiatów na szczycie pędu :
Kształt zbiorniczków z nasionami :

Jak coś to z Przyrody.

2

Odpowiedzi

2010-02-11T19:23:14+01:00
1. Jej liście mają zmienny kształt. Najczęściej są pierzastosieczne, czasami ząbkowane rzadko całobrzegie.
2. Brzegi liści płytko ząbkowane
3. żółtawej barwy
4.długości 2,3—4 mm
5.szerokości 1,5—2,5 mm,
6. Białe rzadko różowe
7 3-60c m
8
9.Łuszczynki trójkątnie sercowate, na szczycie łukowato wycięte, z krótką szyjką.



3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T20:04:30+01:00
Kształt liści : najczęściej są pierzastosieczne, czasami ząbkowane, a czasami, rzadko, bywają całobrzegie. Liście łodygowe są dużo mniejsze, siedzące i mają strzałkowatą nasadę.
Brzegi liści : płytko ząbkowane
Barwa liści : jasnozielone
Barwa kwiatów : białe, rzadko różowe
Kształt zbiorniczków z nasionami : owalny
Dlugosc lisci: 2,3—4 mm
Szerokosc lisci: 1,5—2,5 mm,
2 5 2