Odpowiedzi

2010-02-11T18:46:04+01:00
Moze byc wielkie serce przepolowione na pol wychodzacy z niego ludzie
lub pare calujacych sie ludzi
lub para w lożko
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T18:48:45+01:00
Ja bym zrobiła to tak, że podzieliłabym kartkę na kilka części. W środku narysuj serce (może być w cierniach):
1)ktoś komuś pomaga w lekcjach
2)jezus na krzyżu
3)męczennicy np: maksymilian kolbe w obozie
4)jezus przychodzący na świat (aby nas zbawić)
5)i jakie chcesz możesz coś dorysować :))

Proszę bardzooo:))
Liczę na naj...:))