Odpowiedzi

2009-10-11T19:12:49+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-11T19:13:19+02:00
Ozdobiono postaciami klęczących cherubów ( aniołów ), dotykających sie skrzydłami
22 3 22
2009-10-11T19:14:04+02:00
Proszę bardzo bardzo dokładny opis prosto z Biblii
18 dwa też cheruby wykujesz ze złota. Uczynisz zaś je na obu końcach przebłagalni.
19 Jednego cheruba uczynisz na jednym końcu, a drugiego cheruba na drugim końcu przebłagalni. Uczynisz cheruby na końcach górnych.
20 Cheruby będą miały rozpostarte skrzydła ku górze i zakrywać będą swymi skrzydłami przebłagalnię, twarze zaś będą miały zwrócone jeden ku drugiemu.I ku przebłagalni będą zwrócone twarze cherubów.
21 Umieścisz przebłagalnię na wierzchu arki, w arce zaś złożysz Świadectwo, które dam tobie.

przebłagalnia - to wieko
16 3 16