Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T18:45:56+01:00
* Uczciwy
* pobożny
* miłosierny
* pomocny
* oddany innym
* troskliwy
* wierzący
* dający dobry przykład innym
37 4 37
2010-02-11T18:45:59+01:00
Uprzejmość, pobożność, bogobojność, życzliwość, dobroć, miłosierność.
13 3 13
2010-02-11T18:47:50+01:00
Dobry chrześcijanin powinien:

- modlić się codziennie,

- chodzić do kościoła, w każde święto,

- przyjmować Komunię Świętą,

- nie przeklinać,

- przestrzegać dziesięć przykazań Bożych,

- ... dużo tego jest. ;-)
15 3 15