Ludzie pomocy!!!! Potrzebuje na teraz po 5 przykładów roślin:
a) będących źródłem pożywienia człowieka
b) będących surowcem do wyrobu odzieży
c) będących surowcem do wyrobu leków
d) hodowlanych w parkach lub ogrodach
e) hodowlanych w doniczkach

PROSZĘ!!! TO JEST MI BARDZO POTRZEBNE!!!

PS. Tylko nie z internetu, bo zgłaszam SPAM. ;]

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T18:56:18+01:00
A) pszenica, ziemniaki, kukurydza, burak cukrowy, fasola
b) len, konopie, bawełna, juta, sizal
c)babka lancetowata, mech torfowiec, mnieszek lekarski, miłorząb dwuklapowy, skrzyp polny
d) tulipanowiec amerykański, modrzew europejski, kalina koralowa, sumak octowiec, kasztanowiec zwyczajny
e) fiolek, pelargonia, fikus, oleander, storczyk
2010-02-11T19:13:19+01:00
A.Zboże Pomidor Truskawka Gruszka Groszek
B.Len Konopie Bawełna Juta Abaka
C.Melisa Mięta Pokrzywa Rzepa Glon
D.Słonecznik Przebiśnieg Cyklamen Tulipan Kosaciec
E.Bluszcz Palma doniczkowa Kliwia Amarylis Kalanchoe