1. jakie są przymioty wiary chrześcijańskiej?
2) co to znaczy że wiara jest
- łaską
- aktem ludzkim
- opiera się na autorytecie Boga
- rozumnym wyborem
- aktem pokory?
3. Dlaczego wiara nie jest statyczną rzeczywistością?
4. Co należy czynić by mieć dojrzałą wiarę?

Ludzieee błagam o szybką odpowiedź! :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T13:27:54+01:00
Wiara jest łaską ponieważ Bóg dal nam rozum.
Wiara jest aktem ludzkim ponieważ zwierzeta nie mogą wierzyć w boga.
Wiara jest rozumnym wyborem bo każdy sam wybiera swoja wiare.
2010-02-12T16:48:39+01:00
1) Ten przedmiot to krzyż
2)Jest łaską bo dał nam ją bóg
Bo zwierzęta nie mogą wierzyć
Opiera się na autorytecie boga bo on dał na wzór jak mamy wierzyć
Jest rozsądnym wyborem bo sami wybieramy czy chcemy w to wierzyć
4 należy: spowiadać się modlić się