Odpowiedzi

2010-02-11T18:51:44+01:00
Jezus ! to jego wolę wypełniamy ,tak jak w piśmie,a kościół ja podtrzymuję
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T19:07:18+01:00
1)Pismo Święte i tradycje kościoła łączy to że chodzi o to samo.

Jest to jedna wiara i wypełnia się ją .Większość tradcji kościoła jest z Pisma Świętego.W P.Ś chodzi o Boga i Jezusa i w tradycjach chodzi też o Boga i Jezusa..
2Tradycja, czyli podanie ustne jest to zbiór objawionych prawd Bożych, nie spisanych, które Kościół przechowuje i do wierzenia podaje .