Odpowiedzi

2010-02-11T18:49:48+01:00
Włoskie:
-Fiat
-Indesit


Francuskie:
-Renault
-peugot
-Citroen
Leroy-merlin
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T18:54:28+01:00
Seneclauze Sp. z o.o. -wina
POLCOM-Doradztwo - usługi
Belvedere S.A.-napoje
GL-biżuteria
S.A.F.E.M.-PAPIERNICTWO
DEXA-urządzenia komputerowe
Carimport Auto -przyczepy i pojazdy
France Company SARL -napoje



http://company.yellowpages.pl/Francja/lista_firm.html,zapytanie=
1 5 1
2010-02-11T18:57:51+01:00
PGO- firma francuska motoryzacja
Adias- firma francuska odzieżowa
Fiat- włoska firma motoryzacyjna
Proma- włoska firma narzędziowa
Auchan- francuska sieć marketów :)
1 1 1