Odpowiedzi

2010-02-11T19:04:33+01:00
A)
3x-2=0
3x=2|:3
x=2/3 (ułamek)
b)
4-x2(kwadrat) = 0
-x2=-4|:-1
x2=4
x=pierwiastek 4
x=2


Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T19:06:24+01:00
A) f(x)= 3x-2
3x-2=0
3x=2
x=3/2
b) f(x)= 4-x²
f(x)= -(x²-4)
f(x)= -(x²-2²)
f(x)= -(x-2)(x+2)
miejsca zerowe 2 i -2
c) f(x)=x²-3x
f(x)= x(x-3)
miejsca zerowe 0 i 3.

polecenia w b nie rozumiem, jakiej funkcji? kwadratowej czy liniowej?