Odpowiedzi

2010-02-11T18:54:51+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T18:56:39+01:00
Dedykacja Żywiec, dnia 11.02.2010r.
Dla Tadeusza Kościuszki, którego zawsze podziwialam za jego odwagę i patriotyzm. Dziękuje Ci za to.
Melodynight13
1 5 1
2010-02-11T19:03:29+01:00
Tadeuszowi Kościuszce bohaterowi,Najwyższemu Naczelnikowi sily zbrojnej narodowej w insurekcji za starania ,trud oraz prace włożona w obrone kraju i polaków.
wdzieczni Polacy