Odpowiedzi

2010-02-11T19:27:42+01:00
"Jaś" Jest to gazeta religijna dla małych dzieci. Jest sformułowana w prostych słowach dzięki którym dzieci poznają podstawowe wierzenia swojej wiary. W takich typu gazetach często pisze się o różnych świętach i tradycjach związanych z nimi np: Wielkanoc - malujemy i jemy jajka, bo jajko jest symbolem życia. W każdym numerze tego czasopisma jest jakaś zabawa bądź coś w tym rodzaju, a w niektórych numerach są konkursy. Gazeta ta jest wydawana w różnych kolorach i dodawane są w niej przeróżne obrazki by zaciekawić malca, a zarazem przekazać mu część swojej wiary.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T19:33:41+01:00
W gazecie "Echo Dzieciom" są bardzo interesujące rzeczy dotyczące np. kapłaństwa. jest tam dział "Misyjny namiot Spotkania" Misyjny namiot Spotkania opisywali kiedyś w tym dziale "Na torach w Dżakarcie" była to niezwykła opowieść; następnym działem jest "Z życia misji" ostatnio był artykuł "W trosce o Afrykę" i np. dowiedziałam się że podczas misyjnych katechez dzieci z Afryki potrzebują pomocy modlitewnej; potem był artykuł "Co to jest powołanie" w tym artykule ksiądz odpowiadał na pytanie Antosia "Co to jest powołanie? " ten artykuł bardzo mnie zaciekawił; kolejny dział to : "Echa z grup misyjnych" były to teksty modlitw wymyślonych przez dzieci; przed ostatni był dział pt. "Listy z misji" tam Magda Smoleń opowiadała jak szła po wiosce jak ludzie ją tam witali itp.itd.; na końcu była bardzo ciekawa religijna krzyżówka.