Odpowiedzi

2010-02-11T19:02:17+01:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych na Bal Walentynkowy , który odbędzie się 14 lutego 2010 roku w gimnazjum..... (miejscowość) przy ulicy .........(wpisujesz taka na jakiej znajduje się twoja szkoła ) . Odbędzie się poczęstunek oraz wiele innych atrakcji .
Uczniowie Gimnazjum
38 4 38
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T19:03:13+01:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszam kl.2 b Publicznego Gimnazjum nr 6 w Warszawie na dyskotekę walentynkową. Odbędzie się ona 14 lutego 2010 roku od godz. 17.00-22.00 w Publicznym Gimnazjum nr 1 w Warszawie. Przewidywane będą przekąski i dobra muzyka.
Kl. 3 a
4 2 4