Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-11T19:09:15+01:00
Pewnego razu poznalam Patryka jest on moim najlepszym przyjacielem.
spotkalismy sie na basenie bylo super.
Nieraz sie kłocimy ale i tak sie godzimy ponieważ nie mozemy bez siebie życ.
kiedyś mnie zapytał nawet:
-cześc marta czy bedziesz ze mna chodzic
-pewnie odpowiedzialam
i od tego momentu jesteśmy para to bylo niesamowite
1 3 1
2010-02-11T19:27:36+01:00
Pewnego ciepłego i słonecznego dnia bawiłam się samotnie na podwórku przed blokiem. Nagle podchodzi do mnie jakaś dziewczynka i pyta się :
- pobawisz się ze mną w piaskownicy?
- tak , mogę się pobawić .
- a jak się nazywasz?
- mam na imię beata. :)
- a ty ?
- mam na imię ...
Od tamtej pory ja i Beata jesteśmy nie rozłączne i bardzo się lubimy i szanujemy wzajemnie.
1 5 1